wtorek, 23 października 2012

Witam!
Gotowanie nigdy nie było moją pasją i nią nie jest... jeszcze ;) Lubię gotować dla moich przyjaciół i rodziny. Skąd pomysł na ten blog? Po pierwsze: miło jest mieć ulubione przepisy w jednym miejscu. Po drugie: przygotowywane przeze mnie jedzonko spotkało się z aprobatą moich przyjaciół i znajomych, na których  wypróbowuje moje eksperymenty. Pomyślałam czemu nie spróbować. Mam nadzieję, że ktoś kto tu zajrzy, nawet przez pomyłkę, znajdzie kilka inspiracji na pyszny posiłek.

Lubię jeść i generalnie odżywiam się zdrowo. No, czasem pozwalam sobie na małe grzeszki ;) Będę tu przestawiać przepisy różnorakie od sprawdzonych moich "popisowych" po zupełnie nowe robione często po raz pierwszy w życiu.

Nie lubię siedzieć zbyt długo w kuchni. Potrawy, które wymagają dłuższych przygotowań są zdecydowanie nie dla mnie choć nie zarzekam się, może jak nabiorę wprawy mój pogląd na ten temat się zmieni. Lubię eksperymentować i rzadko kiedy trzymam się sztywno przepisu. Z gotowaniem jest jak z....robieniem kolczyków - masz jakiś pomysł na początku na kompozycję i kolory jakich użyjesz a w trakcie okazuje się, że idziesz w innym kierunku, kombinujesz i zamiast kolczyków wychodzi Ci płaszczka ;D (ale o tym na innym blogu tu: http://buffynes.blogspot.com/2012/10/paszka.html). Gotowanie wciąga ! To Amok prawdziwy ;)

Lubię jak jedzonko wygląda ładnie i jest fajnie podane - "jem oczami"! Teraz każdy gdzieś goni i mamy coraz mniej czasu. Wolę więc przygotowywać posiłki szybko, ale staram się spożywać wolno ;) Lubię celebrować posiłki, dlatego uwielbiam wspólne biesiady z przyjaciółmi i rodziną.

Zapraszam serdecznie do kuchni Depci ;) smacznego ;-)

Depcia 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz. Dziękuję :)
Please leave a comment. Thank you ;)